Disse salgs- og leveringsbetingelser finder anvendelse på køb af varer på www.testdinbolig.dk
www.testdinbolig.dk ejes af AA Indeklima - www.TESTdinBOLIG.dk, CVR-nr. 31553342, adresse Egensevej 25, 2770 Kastrup, tlf. +45 29718423, e-mailadresse info@radonfri.dk.

Aftalerne indgås på dansk.

Fortrydelsesretten gælder kun for private forbrugere, der handler via www.testdinbolig.dk. Erhvervsdrivende har ikke fortrydelsesret.

Betaling og levering

Vi modtager betaling med online betalinger.

Beløbet trækkes først, når varen afsendes / afhentes.  Pengene reserveres på dit kort indtil beløbet hæves eller ordren annulleres. Dette er noget bankerne automatisk gør

Hvis du har bestilt flere varer, og en af varerne er i restordre, trækker vi først betalingen for denne vare, når varen afsendes.

Priserne er angivet i DKK. Oven i prisen skal tillægges prisen for fragt. Du vælger fragtformen i slutningen af bestillingsforløbet. Der kan evt. pålægges betalingsgebyr, afhængig af den valgte betalingsform.

Vi afsender typisk varen 1-4 hverdage efter dit køb. 

Vi leverer varerne med DAO, GLS eller POSTNORD.

Hvis der er brug for ultra hurtig levering eller lign. har kunden mulighed for at afhente ordren på vores adresse i Kastrup. Der skal bare aftales dato og ca. klokkeslæt.

Fortrydelsesret

Du har ret til at fortryde en aftale uden begrundelse inden for 14 dage

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, hvor du eller en anden person, som du har valgt (dog ikke transportøren), får varen i fysisk besiddelse. Fortrydelsesretten bortfalder ved køb af produkter/ services med kort holdbarhed. Dette skal være angivet ved produktet.

Hvis du har bestilt flere varer i en ordre, og vi ikke kan levere varerne samtidig, løber fortrydelsesfristen fra du eller en anden person, som du har valgt (dog ikke transportøren) får den sidste vare i fysisk besiddelse.

Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag.

Sådan udnytter du fortrydelsesretten

Du fortryder ved at give os besked om, at du fortryder. Du kan fx sende et brev eller en e-mail, hvor du oplyser, at du fortryder til AA Indeklima - www.TESTdinBOLIG.dk, Egensevej 25, 2770 Kastrup, +45 29718423, info@radonfri.dk.

Du kan benytte lovens standardfortrydelsesformular fortrydelsesformular, men det er ikke obligatorisk. Fortrydelsesformularen findes sidst i ordrebekræftelsen.
Fortrydelsesfristen er overholdt, hvis du sender din meddelelse om, at du fortryder købet, inden fortrydelsesfristen er udløbet.
Fortrydelsesretten frafalder ved køb af produkter med kort holdbarhed. Dette skal være angivet under produkterne.

Manglende afhentning af den bestilte vare i postshop eller lign. betegnes IKKE som lovlig fortrydelse. Evt. ekstra omkostning for testdinbolig.dk (returportoudgifter mv.) kan pålægges køber. Beløbet vil være faktiske omkostninger + 50 kr i håndteringsgebyr. 

Returnering af varen og returomkostninger

Hvis du har fortrudt købet af en vare, skal du sende eller aflevere varen til Egensevej 25, 2770 Kastrup uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Fristen er overholdt, hvis du returnerer varerne inden udløbet af de 14 dage.

Varer kan ikke sendes pr. efterkrav eller uden omdeling.

Du skal selv betale for returnering af varen.

Hvis du fortryder købet inden vi har afsendt varen skal dette ske via email info@radonfri.dk. Vi ønsker kun en kanal for dette så vi sikrer korrekt procedure og for kundens side er der nu også dokumentation på opsigelsen,

Tilbagebetaling af pengene ved fortrydelse

Når du fortryder, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder eventuelle leveringsomkostninger.
Vi tilbagebetaler beløbet uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget din meddelelse om fortrydelse. Vi kan dog tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varerne retur, eller til du har fremsendt dokumentation for, at varerne er returneret.
Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Under alle omstændigheder pålægges du ingen former for gebyrer som følge af tilbagebetalingen.

Husk dog at visse vare er der IKKE returret på, når vi har afsendt dem. Grunden til dette er at produkterne har begrænset levetid (som en liter mælk) Dette vil fremgå på produktsiderne udfor de enkelte produkter. Vi ved heller ikke om produkterne har været håndteret korrekt- Derudover tages vare ikke retur såfremt en given forsegling evt. er brudt

Rettur ret gælder IKKE for selskaber, organisationer mv, kun privat køb.

Afprøvning af varen og emballage

Du hæfter kun for en evt. forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering af varen, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som den fungerer på.
Du må normalt undersøge varen på samme måde, som man kan og må i en forretning, men du må ikke tage den i brug. Hvis du har brugt den på en måde, som man ikke må eller kan i en forretning, og vi ikke kan sælge den igen, eller ikke kan sælge den til fuld pris igen, må du regne med, at vi fratrækker værdiforringelsen i det beløb, du skal have tilbage. Hvis varen ikke længere har en handelsværdi, tilbagebetaler vi ikke købsbeløbet. Er en vare taget i brug og kan kun anvendes en gang beregnes det som det ingen handelsværdi har.
Du skal tilbagelevere varen i originalemballagen.
Du bør endvidere sørge for, at varen er forsvarligt indpakket, når du returnerer den. Du bærer selv risikoen for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.

Reklamation - Hvis der er noget galt med varen?

Hvis du køber en vare, og der er en mangel ved den - f.eks. en materiale- eller fabrikationsfejl - finder købelovens regler anvendelse. Du har 24 måneders reklamationsret, forudsat du reklamerer inden for rimelig tid. Hvis du reklamerer indenfor 2 måneder vil reklamationen altid være rettidig. Få mere information på vores RMA side.

Du kan også bruge reklamationsskemaet, som du kan downloade her.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger.

Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse. Gem postkvittering inkl. oplysning om fragtomkostninger samt evt. track- and trace-nummer.


Resultaterne af de solgte tests
Resultaterne af de solgte tests er vejledende og ikke endegyldige. Det samme gælder for div. råd. Testdinbolig.dk (cvr. 31553342) kan på ingen måde holdes ansvarlig for resultaterne, lige meget hvilke tests, der er tale om, og om de er udført korrekt eller ej. Vejledningerne, der sendes med varerne, er også vejledende, og cvr. 31553342 kan ikke holdes ansvarlig for brugen af disse. Dette gælder også såfremt, vejledninger ikke er medsendt. Samarbejdspartnere kan ej heller holdes ansvarlige for resultaterne eller råd - disse er ligeledes vejledende og ikke endegyldige.

Tilbagesendelse af målinger i forbindelse med test
TESTdinBOLIG.dk eller partnere kan ikke holdes ansvarlig for tests/målinger, der skal sendes retur for analyse. Dvs. TESTdinBOLIG.dk er ikke ansvarlig for disse målinger kommer retur til vores adresse, eller andre adresser vi har henvist til. Grunden til dette er at TESTdinBOLIG eller partnere ikke har nogen indflydelse på tilbageforsendelsen, da vi ikke har gjort det fysisk selv. Vi ved ren faktisk ikke om kunden har fulgt vores retningslinjer eller ej sller om varen ren faktisk er tilbagesendt.


Fortrolighedspolitik

Vi forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet. Vi vil ikke afsløre information om kunder/brugere til tredje part, med mindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion. Al kommunikation betegnes som fortrolig og må ikke videregives / refereres til udenforstående.  TESTdinBOLIG,dk må gerne referere til emails, køb mv. såfremt dette kan anvendes til at forklare uklarheder/usandheder i forbindelse med TrustPilot.

Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via dette link.
EU-Kommissionen online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant for forbrugere med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - https://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse info@radonfri.dk.

FRI FRAGT VED KØB ALLEREDE OVER 599 KR.